Będzie to opowieść o chwilach ulotnych, trudach samotnego macierzyństwa, przyjaźniach, frustracjach, miłościach, negatywnych emocjach, marzeniach, codziennych refleksjach , podróżach i wszystkim co warte opowiedzenia. Będzie czasem wesoło i niepoważnie a czasem smutno i nostalgicznie. Indżoj :)

czwartek, 6 grudnia 2012

Dzień dobry :)

Dziś się tylko przywitam. Wpadłam na pomysł pisania bloga w tej chwili. Nie wiem jak mi to wyjdzie, czy mi to wyjdzie. Potrzebuję przestrzeni dla siebie. Nie wyklucza, to oczywiście, iż będzie to również przestrzeń dla kogoś innego. Chcę tylko aby każdy w niej czuł się dobrze. Nie bójmy się tego powiedzieć przede wszystkim ja. :)Tak więc czasem będzie niecenzuralnie, czasem świętoszkowato, czasem nie na miejscu a czasem nie tak, czasem zbyt emocjonalnie a czasem zbyt flegmatycznie. I właśnie tak chcę aby było. Komu się podoba niech czyta korzysta , identyfikuje się lub nie. Komu się nie podoba niech nie czyta. Polska kraj, wolny kraj. :) Cały czas dopracowuję grafikę więc na razie to wersja robocza :)miłych snów ( choć jeszcze przecież nikt tego nie czyta, więc w zasadzie to do mnie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz